Monday, 8 August 2011

Kelantan !

 Salam :]] ..
huh , geramnye aku ta dpt na msokkan gmbar yg aku snap kt Kelantan uh .
ish !!!!!!!! aku amekk gmbar2 nieh kt fb jekk .
huh , nie tyme na pg . dlm bas laa kire nye .


Hurm , lame laa jgak pejalanan kami skit bontot aku asyik ddok je .
bas plak t'enjot2 mcm naek kuda laa plak .
sepanjang pejalanan kami dlm bas .
tpy mlg nye aku na tngok jlan KARAK uh .
tpy bile aku bngon je daa smpai kelantan ..
sms Tengku mhmud faris petra .
mule2 kami pg skolaa nie .
paztu Kami pg Nordin Batik.
nie kat Nordin Batik
hurm , lawa kan gmba kt atas nie.
aku suke tngok auw .
Wakaf Che yeh .




Ha ni tyme kt Wakaf che yeh , ha kt sane an gmpak gilee !
Ktorg kene kejar ngn dax kt bwah ni
hurm , rumah mne dik ?
huh , aku tkot gile tyme kne kt psar srikdijah .
first aku kne dlu kot antre ktorg .
mle2 dye tarik beg aku tyme aku tngah pleh brg tbe2 dye ulo ayat seribu dinar ,
aku amek je laa . pastu an , dye mnta duet dye swoh sdekah .
aku tkot laa an , aku diam jee . klaw krg na twu dye pkse2 aku kot.
nsib baekk laa ade mkcik ni bckup ktrg , ktrg pon lri laa .
mmg tkot gile laa tyme tu .
tpy BEST dpt pnglman bru :]] !

p/s : huh , tkot gilee la tyme tuh . huh , i hope i can learn from this experient :]] ! and i get a sweeet mmry with my beloved friend .

syahirazamri:]] !

terima kasih kerana sudi membaca entry saya :))

2 comments:

  1. bukan pengemis tuh tapi pemerdagan budak ada oang suruh dia orang mengemis kot aku pun kene gak nasib baik ah tangan dah penuh ngan mcdonald . kesian topek yang kene pau

    ReplyDelete

iloveyou ♡