Thursday, 29 September 2011

hurm , bace laa :D ..

Ayah membeli sbuah robot mengesan penipuan. Kalau ada penipuan robot tu akn tampar org tu. Jd,Ayah test robot tu masa mkn mlm:
Ayah: Alim pergi mana mse skolah td?
Alim: Kt skolah lah(pang!!..robot tampar)Ok,Alim gi tengok wayang!
Ayah: Citer ape?
... Alim: Harry Potter(robot tampar lagi!)
Alim: Ok,Alim tgk cite 18SX
Ayah: Apa?Masa ayah sebaya Alim, ayah xpnah tau pe itu benda2 lucah smua!(robot tampar ayah)
Mak: Hahahaa! Mmg terbukti Alim tu ank awk!(robot tampar mak). kah3.
*lawak laa ..
~Cantik DALAMAN adalah cantik dari segala-gala.Biar tidak CANTIK pada pandangan manusia-manusia BUTA, yang penting tampak CANTIK pada pandangan PENCIPTA.Cantik manusia tidak kekal lama tetapi cantiknya "IMAN" di dada membawa ke syurga...Tips make up muslimah TANPA perlu membazirkan duit : ♥ Wuduk ♥ Solat ♥ Zikir ♥ Senyum~
 ADIK : YAH, NK MOTOR BARU ?
AYAH : 8A DULU
ADIK : YAH, NAK HANDPHONE BARU ?
AYAH : 8A DULU
ADIK : YAH, NAK JAM BARU ?
AYAH : 8A DULU
ADIK : YAH, NAK KASUT BARU ?
AYAH : 8A DULUUUU
ADIK : YAH, ERR ..
AYAH : 8A DULUUUUU!
ADIK : NAK MAK BARU ?
AYAH : BILA ?
 Atok : Cu, pegi menyorok cepat cikgu kamu datang sebab kamu tak pergi skola hari ni..
Cucu : Atok la pegi menyorok
Atok : kenapa pulak kau ni ?
cucu : Sebab saya bagitau cikgu saya tak pergi sekolah sebab atok meninggal..
 Mak : alim ! Diam la . Adek tengah tido nie
Alim : lu kasi gua mati dulu lah bru gua diam
Ayah : alim ! Nie mak kamu tau tak
Alim : sekarang gua x kira lu abg long ka , lu ayahda ka , ni kl gua pegang
Abang : mainan ni abang punya lah , bak sini mainan abang
Alim : abang x abang ! sape kacau gua pecah
Kakak : ish ko nie nga abg pown nak gaduh ke?
Alim : Memey arr
Orang Luar : Tak Baik Ko Cakap camtu Alim
Alim : Ini Abang Adik Punya hal.. Tak Puas Hati Tunggu wa kat luar.. amacam?
Anak : Ayah, kalau ayah nampak RM10 kat meja dan RM5 kat lantai, yg mana ayah akan ambil?
Ayah : Mestilah RM10 , Banyak tuu.
Anak : Ayah,kenapa ayah lembab sgt? Kenapa tak ambil kedua-duanya?
 *tak taw nak kata apa, gelak jerk*
 Merokok adalah senjata Yahudi yg plg
berjaya,nak tahu knapa ?
sbbnyer :
Mana ada org hisap rokok bermula dgn BISMILLAH..
Mana ada slps abis merokok ucap ALHAMDULILLAH. .
- Menyalakan api adalah kesukaan syaitan.
...- Meletakkan jari di mulut adalah amalan Yahudi.
- Mengepit 2 jari pd rokok adalah perlambangan salib.
SAUDARA2ku SEKALIAN YANG MENGHISAP ROKOK... .BERHENTILAH MEROKOK .
  APA AKAN JADI..... Klu binatang ada facebook .. agak2 ape status mereka ?

NYAMUK : Baru habis ronda rumah Ajoi .. kenyang burp, alhamdulillah
CICAK : Isteriku tersepit kt celah pintu .. sobs~
KUCING BETINA: Anak I yg ke-5 baru tanya sape bapaknye. I bingung nk jwb ape. I sendiri lupa bapaknye sape..
AYAM : Kawan .. klu esok aku xupdate…b'erti aku udah digoreng….I luv u all… jgn lupe wat kenduri arwah utk aku ye…
NYAMUK: Siot, sekali drug addict gua hantam. Gua positif HIV AIDS… uwaaaaaaa~ KUCING: Baru je add awek sebelah umah… keturunan PARSI beb!!!
BABI : Aku bengang btol la...dye gi pijak taik kucing tapi nama aku yg disebutnye...wei bro! len kali siasat dlu la sape yg berak kt depan umah ko .. tension2..
 SENYUM PADA ORANG TUA TANDA SAYANG
SENYUM PADA KANAK2 TANDA KASIH SAYANG
SENYUM KEPADA KEKASIH TANDA CINTA
SENYUM DEPAN LAPPY/PC TANDA GILA
MASIH SENYUM LAGI .....
MEMANG SAH GILA !!! haha :)
 p/s: da2 ta ya laa snyum srg2 nnty org kte gile plak ..
SYAHIRAZAMRI:DD..
 
 

terima kasih kerana sudi membaca entry saya :))

No comments:

Post a Comment

iloveyou ♡