Friday 16 September 2011

ta payah bgge sgdd kayy !

Jangan
Berbangga dengan CalvinKlien & Armani Exchange anda kerana Pakaian Terakhir anda adalah Kain Kafan & perfume anda adalah kapur
barus '' Jangan Berbangga dengan BMW & Caldina GTfour anda kerana Kenderaan terakhir anda adalah Keranda yang akan diusung ' Jangan Berbangga dengan Banglo dan Condo anda keranaTempat rehat anda yang terakhir adalah Kubur '' Jangan
Berbangga dengan Kehenseman at...au Kecantikan anda kerana Akhirnya
Hanya menjadi santapan si Cacing dan Serangga '' Saya bersumpah Demi
ALLAH S.W.T , Demi ISLAM dan Demi ajaran AGAMA , Saya akan menyebarkan
mesej ini ke 15 teman-2 saya Apabila Saya melanggar Sumpah saya ini ,
Maka MUSIBAH akan selalu menimpa saya Saya akan selalu GAGAL dlm usaha
dan segala CITA takkan pernah terwujud . '' Anda sudah bernazar

terima kasih kerana sudi membaca entry saya :))

No comments:

Post a Comment

iloveyou ♡